Veelgestelde vragen

Select Wellness Group heeft alle veelgestelde vragen voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Wellnesscard

Bij welke locaties kan ik punten sparen en/of verzilveren?

De Wellnesscard is exclusief geldig bij de deelnemende locaties van Select Wellness Group.
U heeft keuze uit meer dan 10 locaties in Nederland!

Waar kan ik de Wellnesscard aanvragen?

U kunt de Wellnesscard aanvragen bij de receptie van een deelnemende locatie.
*Er wordt eenmalig €2,- berekend bij het aanvragen van de Wellnesscard. U ontvangt 10 punten op de Wellnesscard cadeau.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw gegevens wijzigen nadat u heeft ingelogd in uw account.

Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer. Hoe kan ik toch inloggen?

Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat is ingevoerd. 

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Hoe kan ik toch inloggen?

Op de inlogpagina kunt u met uw e-mailadres een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten?’.

Ik ben mijn pas verloren. Wat moet ik nu doen?

U kunt het beste bij een eerstvolgend bezoek aan de sauna een nieuwe kaart vragen.
U kunt dan aan ons beide kaartnummers doorgeven zodat wij de punten kunnen overzetten.
 

Activeren

Hoe activeer ik met mijn code een geldig toegangsbewijs
  • Via de homepage kunt u rechts bovenin uw unieke code plaatsen.
  • U komt vervolgens automatisch op de bijbehorende actiepagina en kunt het geldige toegangsbewijs ophalen.
  • Na het afronden van de boeking ontvangt u het entreebewijs direct per email toegestuurd als e-ticket. 
  • Het entreebewijs is noodzakelijk om vrij toegang te krijgen tot de saunalocatie.
Mijn activatiecode is niet meer geldig.

Wanneer u uw boeking nog niet heeft afgerond maar de activatiecode is niet meer geldig is deze waarschijnlijk geblokkeerd uit veiligheid. Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij ontvangen graag de activatiecode van u. 

Reserveren

Dien ik te reserveren?

Ja, het is verplicht om te reserveren. Er wordt door sauna's een maximum gehanteerd aan het aantal gasten per dag. 

Reserveren kan bij de saunalocatie van uw keuze.

 

Kan ik ook later reserveren?

Ja, dat is mogelijk. Echter raden wij u wel aan dit op korte termijn te doen, zodat u er zeker van bent een bezoek te kunnen brengen aan de sauna van uw keuze op de gekozen datum. Er kan gereserveerd worden op basis van beschikbaarheid.

Geldt mijn reserveringsbevestiging als toegangsbewijs?

Nee, u dient uw geldige toegangsbewijs mee te nemen op de dag van uw bezoek. Dit toegangsbewijs is voorzien van een originele barcode. 

De datum die ik wil reserveren is volgeboekt.

Elke locatie hanteert een maximum aantal bezoekers. Het is dus mogelijk dat een dag op de kalender volgeboekt is. In dit geval raden wij u aan om óf een andere saunalocatie uit te kiezen voor de betreffende dag óf bij de gewenste saunalocatie een andere dag in te plannen voor uw bezoek. 

Ik wil mijn reservering wijzigen/ annuleren.

Veelal is het wijzigen van uw reservering kosteloos tot 48 uur voor uw geplande bezoek. Om een reservering te annuleren of te wijzigen dient u contact op te nemen met de betreffende saunalocatie.

Geldigheid

Tot wanneer is mijn entreebewijs geldig?

U kunt de waarde en geldigheid zelf controleren via de saldochecker.

Saunabezoek

Wat moet ik zoal meenemen?

Vergeet niet mee te nemen: 

  • Badlaken; groot genieg zodat u er liggend op past
  • Extra handoek(en)
  • Badjas
  • Badslippers
  • Haarknip/ -elastiek
  • Eventueel: boek of tijdschrift
  • Eventueel: eigen doucheproducten
  • Zomertip: zonnecrème

Toch iets vergeten? Bij de meeste locaties zijn bovenstaande producten verkrijgbaar bij de receptie.

Zijn er ook badkleding- of damesdagen?

Via de locatiepagina's te vinden via www.selectwellness.nl/ontdek treft u alle informatie over de saunalocaties incl. speciale badkleding- of (ongeklede) damesdagen. Om zeker te zijn van deze speciale dagen kunt u altijd nog even de website van de betreffende sauna raadplegen.

Ik wil graag een massage bijboeken.

U kunt rechtstreeks contact opnemen met de wellnesslocatie waar u heeft gereserveerd. Zij kunnen dit voor u regelen.

Andere vraag?

Is uw vraag nog niet beantwoord?

Dan vernemen wij graag van u via het contactformulier

Exclusieve acties -->
Ontvang aanbiedingen

Meld u aan voor onze nieuwsbrief