Close Menu
  • Meer dan 25 luxe wellnesslocaties
  • Grootste assortiment
  • Landelijke organisatie
  • Service gericht
  • Mooie giftcard of e-card
Meld u aan voor de nieuwsbrief en maak kans op €100,-

Veelgestelde vragen

Bij welke locaties kan ik punten sparen en/of verzilveren?
De Wellnesscard is exclusief geldig bij de deelnemende locaties van Select Wellness Group.
U heeft keuze uit meer dan 25 locaties in Nederland!

Waar kan ik de Wellnesscard aanvragen?
U kunt de Wellnesscard aanvragen bij de receptie van een deelnemende locatie.
*Er wordt eenmalig €2,- berekend bij het aanvragen van de Wellnesscard. U ontvangt 10 punten op de Wellnesscard cadeau.

 

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
U kunt uw gegevens wijzigen nadat u heeft ingelogd in uw account.

Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer. Hoe kan ik toch inloggen?
Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat is ingevoerd. 

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Hoe kan ik toch inloggen?
Op de inlogpagina kunt u met uw e-mailadres een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten?’.


Ik ben mijn pas verloren. Wat moet ik nu doen?
1. Dien een verzoek in voor een nieuwe Wellnesscard via het contactformulier.
2. Maak €4,95 over naar NL63 RABO 0354 4550 60 o.v.v. uw naam en e-mailadres.
3. De punten worden voor u overgezet naar een nieuwe Wellnesscard die per post wordt toegezonden.